17 September

Tredje sjukdagen. Jag är så sur att det inte går att tala om. Ska iaf te farbror doktorn som tydligen heter Doktor Jansson ^^ Idag vaknade jag utan feber. Men halsne är mega svullen och jag har ett rött berg bakom min visdomstand. Jag är så oehört glad för det :'(

Nä positiv. Doktor idag och snälla ni underhåll mig... Ska be min kära familj att hämta skolarbete åt mig oxå. Får jag äta glass tänker jag skicka morfar på att köpa melonglass.. och dumle vore förbaskat gott. Om de smakar något iaf...

Har inte ätit fruksot än och får se om jag får i mig någon. Halsen bara klagar på allt. :( Inte så roligt men väldigt sant.

Så hittills har min pojkvän varit en liten sol på morgonen, min bästis har oxå blivit förkyld och ja jag har läst. Nu känner jag knappt för det heller. Pratade med min lärare och hon trodde inte att jag skulle kunna komma imorgon heller :( Ja ja det ska vi bli två om innan det är kört ;)

Ha nu en bra dag så återkommer jag med doktorn senare ^^

>Ciao!


Kommentarer
Erika

aww, sötan <3

2009-09-17 @ 09:43:05
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0