19 September

Idag har jag haft en ganska bra dag :) Iofs hade jag väldans ont i tanden i morse men med tablett gick det över. Sen har jag inte fått tillbaka det :) har varit och köpt choklad till kvällen oxå så då går ju allt bra ;)

Men mitt största framsteg är nog ändå att jag andas allt mer genom näsan och faktiskt har vanliga kläder på mig. Har kommit ut lite oxå :) Måste dock jobba ikapp en del :(

Mat och tandvärk hör numera ihop. Kanske skulle sluta äta och bara dricka. Typ massa varma koppen. Fast nej jag gillar inte det... Hmm, har ni någon lösning?

Förresten var det bara jag som gillade Torbjörn Daun i Idol? > Klippet
Tyckte verkligen han var bra men Nej, de tyckte tydligen inte juryn! 

>Ciao! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0