21 September

Tillbaka i skolan och jaa... det var ju som väntat. Inte mycket som förändrats men mycket att ta igen. Fast i svenska ligger jag i fas :D I övrigt så tja en skoldag är en skoldag.

Efter att jag fått i mig fika så tog jag mig upp till kyrkan för att jag blivit UPP lr kristoffermissionare... UPP låter bättre... Så iaf ska jag ta hand om konfimanderna i år igen. Blandade känslor men hellre det än ett krångligt schema. När jag ska köra in cyklen igen ringer telefonen. Svarar och får en presentation från någonting Göteborg. Ja jag blev helt ställd. Sen fortsatte hon och tydligen har min kära klasskamrat Stina har gett mig ett erbjudande via en fotostudio tror jag de var. Men Götet som jag inte hittar i och på en vardag, jag vet inte. Ja det vore antagligen skitkul men hur ska det gå till? Kluven i det där...

Sen körde jag runt mamma för att jag ville och en ny person fick veta att jag har körkort ^^ Hehe alltid trevligt att få ett grattis ;)


Men i det stora hela har dagen varit bättre än jag trott :)

>Ciao!



Kommentarer
Mathilda

Svar: It sure was! ;D

2009-09-21 @ 20:11:22
URL: http://mathildas.blogg.se/
☆ > M A N T H A <☆

sv: ellerhur visst gråter man floder? Det är sant,man ska aldrig ge upp men jag ska nog ta och fixa linser rätt snart jag med :)

2009-09-21 @ 20:13:11
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Erika

Så du smittar inte längre?

2009-09-22 @ 09:11:51
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0