22 September

Så har dagen börjat och bjudit på en vidrig maträtt. Vi fick rullad sej med fyllning. Fyllningen är okänd och smakade inge vidare plus att det såg ut som om den spydde när man skar i den. Alltså USCH! Tur att det fanns spagetti så man överlever tills man kommer hem...

I övrigt så är jag total förvirrad på matten. Aldrig varit så förvirrad i mitt liv, inte på en mattelektion iaf. Så känns som om jag går in i en dimma och sedan lämnar den. Inte den trevligaste känslan kan jag erkänna.

I övrigt så har jag fått förbaskat ont i ryggens edan jag kom tillbaka till skolan. Antingen så har jag kylt ryggen vid fel tillfälle eller så beror det på allt sängliggande från förra veckan... Inte så roligt att vilja skrika varje gång man ska ställa sig upp i alla fall. Men ska nog bli bättre annars får jag ta en tablett så jag kan röra mig ordentligt. Ser fram emot veckoslutet nu. Att åka till Jkpg med klassen på UF Kick-off känns inte så roligt om vädret fortsätter. Sedan är jag hemma sent och efter det börjar äntligen det roliga :) Tårta, oboe, köpa godis till lägret, packa (USCH!), äta på mysrestaurang och köra bil (helt själv i skogsdjunglen). Men det blir ju bra mycket roligare ;)

Så jag hoppas att ni får en fortsatt bra dag :)


Kommentarer
Erika

Det där med ryggen låter inget vidare...

2009-09-22 @ 13:48:14
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Mathilda

Svar: Hahah xD Den blev ju misslyckad ;O

2009-09-22 @ 19:04:32
URL: http://mathildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0