25 September

Dagen började med en sjuk dröm som jag VERKLIGEN hoppas inte blir verklighet. Jag körde till Tallnäs men hamande fel och ställde mig på tvären mitt på vägen av någon korkad anledning. Nåväl sedan fortsatte den med ett kort samtal som nästan slutade i tårar, är dessutom fortfarande anigens orolig för det men det är bättre. Tackar som frågar ;)

Sedan har skoldagen varit ganska dryg. Alla lektioner verkade sega sig fram och har inte fått något vettigt gjort. Men när jag kom hem kände jag att jag hade ont i huvet så drack ett glas vatten och gick o la mig. Snacka om bra resultat. Huvudvärken är borta och jag känner mig stärkt inför kvällen :)

Så nu ska jag packa det sista, (ev. Duscha), sminka om mig, byta kläder, köra morfars bil, äta på Bambu och sedan köra själv till ett trevligt litet läger i skogen ;) Låter väl helmys... Ja jo ibland så.

Iaf så märkte jag att läppglanset jag vann passar mig ypperligt vilket känns riktigt roligt. Något jag inte räknat med :) hihi! I övrigt ser jag inte ut som en dröm. Har bara kläder jag trivs i och orkar inte bry mig så mycket mer, får ta tag i det där!

So a long way to go for bed ;)
Pic: My sis.

>Ciao!


Kommentarer
pelle

men uj, lås oss hoppas att drömmen förblir en dröm då!

2009-09-27 @ 00:00:51
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0