28 September

Lägret är över. Det var en lång, roligt och intressant helg som jag inte ska gå in på allt för mycket. Jag somnade sent och vaknade tidigt så jag är riktigt glad för att jag inte börjar förrän på eftermiddagen imon!

Hur som helst så har hösten verkligen kommit igång nu. Jag tycker det är mysigt trots regnet. De murriga färgerna och de ankommande högtiderna puffar fram glädje i mig. Tyvärr är jag fortfarande lite små snuvig. Men pojken kommer i helgen och om min önskan slår in så kommer en önskan nästa helg :) Kanske blir bio, kanske blir lat, kanske tar tag i mig och går och tränar. Veckan får utvisa många svar men just nu är det skola och sömn som gäller. I alla fall för mig. Det kan låta tråkigt men det är så det är.

Så när jag är hemma vill jag sova men vill komma igång med psykologin. Måste iaf packa upp. Det tråkigaste som finns! Nåväl...

>Ciao!


Kommentarer
Mathilda

Svar: Dom andra är ju så bra så jag tvivlar inte alls på att den sista är bra ;p

2009-09-28 @ 17:26:09
URL: http://mathildas.blogg.se/
pelle

Nej, gå på bio! Se "Flickan som lekte med elden" så kan vi klaga ihop ;)

2009-09-28 @ 18:35:35
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0