Dagen fortsätter...

Idag har dagen segat sig fram men ändå varit rätt bra :) Imon ska man upp tidigt också hade jag tänkt bjuda klassen på bakelse (A)

Men iaf så har jag faktiskt någon form av planer framöver vilket känns så otroligt skönt! Men sen får jag se vad det exakt blir ;) Men ska iaf prata med Lollo ^^ Håller tummarna för Ika oxå men hon vill inget avslöja :)

Så dagen har varit bra, Pojken är glad, jag får inte tag i herr-jag-sover-faktiskt, jag planerar och jag måste ordna med ett mail jag helst vill glömma... Ja ni känner ju mig ;)

<--Så dagen till ära en bild

I övrigt så kommer jag nog sova gott i natt. Efter att jag pacakt väskan och förberett mig menalt inför en tidigt morgon ;) haha

>Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0