The same but still not at all


A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.




A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.



Samma text men två skilda saker. Det ena har jag det andra vill jag ha. varför ska det vara så svårt att välja? varför kan de inte flätas samman till det perfekta? Det är antagligen fel på mig men det struntar jag i för jag ändrar inte drastikt det jag känner. Allt känns rätt och allt känns fel. varför får man aldrig både äta och behålla kakan? Man vill ju båda. Det går inte att kompromissa. Slits itu...

Ni är mina änglar samtidigt som ni sliter mig itu. Tur att jag har en gudomlig ängel som aldrig sviker. :)



Kommentarer
Erika

Jag fattar nada.

2009-09-15 @ 19:06:35
URL: http://ikaaan.blogg.se/
pelle

du lever i svår ångest för tilfället? allt är väl?

2009-09-15 @ 20:17:43
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0