15 Februari

Go middag!

Har äntligen orkat mig upp till datorn nu :)

Hart haft en mysig sovmorgon med samtal och smsande. Sen kom ett väntat brev om att jag kan hämta mitt H&M paket idag! :D Så det ska jag springa iväg och göra om en stund. Utöver det så ska jag städa rummet och filura på min lediga vecka. Måste ringa lite oxå men skjuter upp det till imon. Hehe.

Snön fortsätter att outtröttligt ligga kvar. Själv har jag börjat drömma om converse och uppvikta jeans. Men jaja våren kommer väl tids nog den oxå antar jag. Tror jag ska investera mig ett par nya röda jeans från Cubus ^^ vad tror ni om de?


PAKET!! <3

>Ciao!


Kommentarer
Hanna

Vi tycker: DU HAR REDAN ETT PAR RÖDA JEANS! Lägg dom pengarna på mig istället! :)

2010-02-15 @ 15:39:37
URL: http://lifeinextacy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0