7 Februari

Hej vänner!

Min brist på existens igår berodde på att jag var i växjö hela dagen och är nu helt slut. Men roligt hade jag verkligen! :) Än av de bättre dagarna denna veckan.


Lollo var vänlig nog att köra och Eliin skulle självklart sitta fram. Inte gjorde det mig något när jag fick hela baksätet själv. Som reklamen säger, det viktigaste personerna sitter bak ;)


Marlene och Emil satt och retade varandra genom att kittlas ^^ Söta vänner man har ;)

Men nu ska jag återgå till allt annat jag har att göra.

>Ciao!


Kommentarer
Ally

det är ju säkrare att sitta i baksätet så ;)

2010-02-07 @ 17:55:01
URL: http://alexitas.se
Erika

=)

2010-02-07 @ 18:35:24
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Frugan =D

haha fin bild du la ut jag vet att du har fler skicka till mig =D

2010-02-08 @ 22:10:33
Frugan igen

samanbiten emil ser ut att va =D

2010-02-08 @ 22:13:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0