8 Februari

Go morron!

Idag vaknade jag med en rejäl smärta i halsen. Mår inte så dåligt i övrigt bara halsen som helst vill riva sönder mig inifrån. Annars hade jag en hyfsad morgon. Blev glasögon istället för linser eftersom jag inte vågar riskera att ögonen blir illröda. Ingen bra början liksom. Missade bussen och fick åka med morfar till skolan. Första lektionen var inställd och nu är jag då här. Meningslöst.

Kommer inte kunna träna idag heller så antingen ska jag jobba med psykologin eller se på film. Tror det blir film och något varmt att dricka. Kommer inte orka mer.

Något negativ idag som ni märker ;)

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Negativ idag? hahahaha! ;)

2010-02-08 @ 10:35:36
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0