17 Januari

Go middag!

Är klar med affärsjuridiken och svenskan så har bara matten kvar :) Känns riktigt skönt. Har dessutom bokat två pass till veckan. En discospinning och ett step-pass :) Hoppas att det blir givande och roligt!

Igår så trodde jag att jag skulle explodera. Försökte få upp ett inlägg säkert tio gånger utan att varken datan eller blogg. se ville samarbeta. Så slutade att jag gick ifrån datan förbannad och skrattade åt scary movie 2 ist. Kändes mycket bättre!

Nåväl har ju sovit gott och legat och dragit mig hela morgonen så det jämnar ut sig ^^ Förstår fortfarande inte hur jag ska klara av att sjunga i eftermiddag... Usch vad har jag gett mig in på?!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0