2 Januari 2010

Hej vännerna mina!

Mitt läger var det bästa och det sämsta. Det bästa för att jag har verkligen underbara vänner som helt enkelt bara finns där och gör mig så oehört glad! Samtidigt höll jag på att gå under av en annan anledning så just nu vill jag gräva ner mig, skrika, gråta och göra galna omöjliga saker.

Men överlag så var det bara bra :) Har bara ett förflutet att ta tag i.

Idag har jag varit i Borås. Hittade en rosa kofta på JC och nya svarta jeans på Cubus så det vara fina basplagg :) Är dock trött så jag snart exploderar :p Sånt man får räkna med. Vardagen har rullat igång igen men jag får säga att skolan känns som ett fängelse för stunden. Ska man verkligen behöva gå dit om en ca vecka? Hua!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0