27 Juli

104 arbetstimmar kvar...

Nä jag är inte så pepp på jobb men behöver pengar och blir inte bättre av att gnälla så bara att stå i!

Nåväl... hmm jag gillar det ordet xD Som sagt jobbat idag och jag var på ett sånt myspyshumör i morse att jag nästan kramade en av mina arbetskompisar :p Illa vet ni... behöver kramas mera men nä si så är det inte.

Väntar fortfarande på mitt efterlängtade samtal från STUB. Behöver det så jag slipper gå på mina egna nerver och trötta ut mig själv. I övrigt går flyttplanerna bra. Vill bara veta var jag hamnar, att tiden ska gå fortare och att jag får som jag vill. Inte så mycket begärt ;)

De sista ni vill göra innan sommaren tar slut? :)


Kommentarer
Caroline

Innan sommaren tar slut hoppas jag om att få vara med om så himla mycket roligt som möjligt, ungefär träffa alla mina kompisar, familj innan jag åker tillbaka till England för att plugga.

Elin

Åhh tack, alltid lika skönt med semester :) Hoppas det går bra på jobbet ditt iaf!

2010-07-28 @ 17:13:17
URL: http://ellee.devote.se
Jessi Fox - Tävling hos mig!!

hahaha på mitt jobb kramades och kelades vi så mycket att det blev förbjudet tillslut.

2010-07-30 @ 09:04:22
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Sara

Hej! Hoppas du trivs med och börja flytta och plugga! :) Ska du bo i korridor eller lägenhet? :-) Ha en bra dag!

2010-08-01 @ 14:31:26
URL: http://inspirationbysara.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0