7 Juni

God dag

Jag lever tydligen än... Helt slut efter helgen och ändå var den inte så jobbig eller ansträngande men kändes mycket. Minns knappt lördagen men fredagen var magisk :) Klassen samlad festen blev bara större och större tills jag insåg att jag inte orkade sigges (stora studentfesten på kvällen) men ärligt talat gjorde det mig ingenting. Jag fick sova ut! Igår kikade jag på balparen och var ganska glad att jag valt borde det oxå. Hade aldrig orkat fixa med det ;)

Så idag är det slapp dag så därför ska jag göra negerbollar och se på the holiday. Förresten så är chokladbolalr sådana man köper för det är ett chokladtäcke på. Hemma gjorda är negerbollar, min anledning är för att det heter så!

Har ni oxå fått regn idag? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0