20 Maj

Sovmorgon och sovit gott. Det betyder att jag vaknade lycklig! :)

Vågade till och med dra på långklänningen idag! Så den är matchad med en turkos kofta och lila älsklings tygskorna :) Inte världens bästa men fullt fungerande :)

Idag är det skoldag sedan hoppas jag att jag orkar promenera. Ska sjunga ikväll iaf om jag inte hostar för mycket. Orkar inte vara förkyld så jobbar mot det så mycket som möjligt. ^^

I övrigt så hade jag det väldigt trevligt igår. Vi hade utvärdering av konfan på Göstas, mycket gott men även givande. Slutade med att jag och Nadja stod ute och pratade i 1,5 timme, hehe!

Nåväl idag är jag GLAD :D



Kommentarer
Erika

Happyface =)

2010-05-20 @ 10:11:24
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Anonym

Vad har du för långklänning, visa bild? :-)

2010-05-20 @ 13:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0