4 November

Sista uppgiften på kursen. Bära eller brista.... Vill veta hur den satans tentan gick! :(

Hur som haver jag gjorde en sjuhelsikes god middag igår som jag självklart glömde fota! Men baconlindad kyckling med egenkomponerad sås :D MUMS!

Så förutom morduppgiften ska jag idag stryka och fira en klassis! Ska bli nice tycker jag :)

Någon som är mindre bra var att mitt sällskap igår var halvdöd klockan åtta vilket slutade med sängen och att han vart halvvaken vid halv fyra. Det var inte jag men nu är jag överpigg med gigantiska påsar under ögonen! höhö

Det firar vi med Zigge Zagge och Daniel Adams-Ray!

"Det bara dunkar och slår i mig som en big bang boom zigge zigge zagge boom!"



Kommentarer
STYLE CRUSH

sv: åh tack för tipset! ;) ska lägga det på minnet!

2010-11-04 @ 09:38:03
URL: http://malinronnquist.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0