14 April


De två favoriterna, men var inget som jag sådär bara måste ha. Lite besviken...

Idag släpps de och som Anna upplyste mig om så har det antagligen funnits i butik större delen av veckan. Suck säger jag bara. Nä blir nog inget denna gången, har kvar min fina från Garden Collection :)

Idag är det föreläsning om projektdesign eller vad de hette. Allmänt segt och trist kan jag tycka. Men allt ska ju inte vara roligt jämt ;)

I övrigt så måste jag både packa och städa idag. Förstår inte var tiden tar vägen. Bara svävar iväg. På tisdag är man hemma. Ljuvliga småland ^^

Men först mat och lektion, samt kläder att ha på mig ^^

Har ni några planer för helgen? :)


Kommentarer
anna

den till höger är underbar!



sv: haha gjorde du? vad kul :)

2011-04-14 @ 21:08:22
URL: http://addspirit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0