7 April

Idag är det en sådana där dag då inget verkar bli som man vill. Håret rufsar, sminket blir okej, kläderna är fel hur man än gör, man känner sig nere och ändå lyser solen. Just en sådan dag är det idag!

Så därför tänker jag göra allt för att det ska bli en bra dag. Kanske därför det var korkat att spela en låt som jag vet får mig att gråta på morgonen, men vad gör man när man handlar innan man hinner tänka?

Hur som haver är det föreläsning och sedan utgång idag :) Funderar på att fråga om jag får vara chaffis ist... ^^

Sen är det ju så att den som lever får se :)

Vilket humör är ni på idag? :)


Japp, ett ensamt kalt träd i ingenstans är jag det!


Kommentarer
Neow.. | Pappas lilla flicka

Wosh ! läskig bild :D



svar mjo hoppas oxå :/

Visst är Zpite porrig? =D

2011-04-09 @ 00:44:03
URL: http://neow.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0