15 Januari

Lördag...... Jaha ja.

Det snöar. Jag är ensam, tänker inte jobba på tentan och borde vara ute och gå just nu.

I övrigt så spenderade jag pengar igår. På en sen, sen julklapp men den gick endast på 60:- så jaja :D Simmade dessutom 1000 m... De var visst ett tag sen, aj!

För att vara duktig idag dammsög jag. De ni de var ett tag sen, ska även städa på toan och gå den där jäkla promenaden... Eller ska jag de? Yrandet ökade när jag skrev de där :O

Så har ni en fin skimrande lördag? Eller ska slå klackarna i taket?

Eller som jag... dega ner mig framför en film och gå och lägga mig.


Sådär vill jag kunna gå ut med ett par converse på fötterna.

Envisa snö...


Kommentarer
Jessi Fox

aaaaaaaaaaaah klart vi vill ha converse på fötterna!!!! förresten ska jag nog fan också börja simma. bra kondisträning.

2011-01-15 @ 15:54:19
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Ingrid

superfint!

2011-01-15 @ 18:02:17
URL: http://ingridsinspiration.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0