23 Mars

Idag blir det inlämning av Tenta, handla och sedan sätta sig med nästa uppgift! ^^ Skolan är la för jäkla charmig ibland?!

Hur som haver så tänker jag även ut och gå idag samt sova en extra lur framåt eftermiddagen, för att jag kan!

Kanske morotsmuffins på det? Hmm....

Nåväl riktigt gött att komma upp i tid får jag säga. LÄnge sen man kände hur ögonen helst ville falla ihop innan de sakta vaknar och man känner att man är pigg :) Dock drömde jag massa dumt jag vill glömma fort!
 
Hade förresten riktigt roligt på buggen igår! Blev iväg dragen två gånger för att dansa med samma galning, mycket roligt!!

Vad gör ni idag? :)


Min riktigt snygga tenta-stass!

Stor fluffig manlig munkis - Snodd från pajken!
Nattlinne - Lindex
Fluffigt ljusrosa och illaluktande tofflor - Moder Susanne! :D


Kommentarer
pelle

Är det något som jag inte saknar med plugget, så är det den mängden plugg. Som aldrig tar slut. ;P Hoppasdet går bra för dig hur som helst!



Och mate, sorry för att jag inte svarat på kommentarer på länge, har haft en hel del att tänka på.

2011-03-23 @ 13:12:39
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0