8 Januari


Fin investering för de käraste :) (lär varieras men ändå!)


Gårdagens! Snusnäsduk-H&M, Fleece-Stadium(FYND!), Jeans-Lindex, Linne-JC

Har haft en suverän dag hittills. Om jag hade läst typ 50 sidor mer! Men de går så trögt när de flummar ur i texten, bli ingen mening eller sammanhang. Suck.

Hur som helst fyndade jag på Stadium i fredags. Fleeze tröjan skulle ha kostat 399 men jag gav 99 och älskar den intensivt! Blev även en knallrosa t-shirt att träna i för 15 spänn. Livet är ju bra ibland ;)

Idag har jag dessutom pulat runt och ordnat med gardiner, bytt lampor och små städat bort den lilla julen jag har här uppe... Trött på allt rött så skiter i tjugondag jul. Vill ha vår och vaknade till ett snötäcke så går ju fint ;)

Längtar ni också till våren trots att de är tidigt? :)


Kommentarer
m.

Åh! Kul att höra. Klart du ska få en liten text i den med isåfall! :) Och den där slasken, den kan du gärna få!

2012-01-08 @ 23:42:01
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Jessi Fox

jag gillar ditt fynd jättemycket!!!! skulle klä mig ruggigt bra... undrar om man kan hitta en sån i butik fortfarande??

2012-01-09 @ 09:46:59
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0