26 Juli




I helgen (dvs 21-22) var vi över i Rostock och jag fick spendera två resor på färja som tog minst 100 minuter. Kändes lite smågalet faktiskt. Hur som helst tyckte jag det var en väldigt trevlig resa som genomfördes med Rolfs buss och flyg. En reserverad plats i bussen tyckte jag var rena lyxen! Tog oss ner till Helsingborg och tog färjan till Danmark och vidare genom Danmark för att sedan ta färjan som går mellan Gedser-Rostock där det sniffades på ett oändligt antal parfymer. När vi kommit i land anlände vi till själva resmålet dvs Calle. Snacka om sortiment, vart ju närmst yr i skallen av alla sorter av vin de inleddes med! Kom hem med ungefär vad jag ville ha i alla fall :)

Kvällsmaten lyckades vi peka och knaggla oss till med min numera hemska tyska. Men det var riktigt god "Kinamat" som alla uppskattade och lät oss slippa spårvagn vilket vi var tacksamma för eftersom vi var riktigt trötta!

Efter den helgen började jag jobba och har nu 88 timmar kvar innan jag börjar packa inför återresa till Karlstad :) Ska bli mysigt att hälsa på alla man saknar igen och se vem den nya rumskompisen visar sig vara!

Njuter ni av sommarvärmen som nu anlänt? :)


Kommentarer
Emmie&Fatima

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell! http://hotlikehell.webblogg.se/

2012-07-30 @ 20:36:05
URL: http://hotlikehell.webblogg.se/
Liborius

kinamat är ju såå gott:D hoppas du får en kanon tisdag<3!

2012-07-31 @ 09:10:03
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0