13 Mars


weheartit.com

Värdelöst usla dumma korkade skitdag. Förvånar mig inte ett skit att det råkar vara den 13:de idag med! Dumma datum. Jag förstår inte varför de alltid blir såhär. Fredagen den trettonde passerar förbi som om ingenting men de andra tretton verkar ständigt förfölja mig.

Idag rök mitt halsband, IGEN! Min första kedja höll i nära fem år men denna lill aynkliga skit som dessutom är tjockare än den föregående höll inte ens ett år. Vilken skam för smycken! Så i väntan på att mamma ska kolla kvitton har jag två val. Ersätta det eller gå utan. I min värld att välja mellan pest eller kolera. Nåväl jag kanske blir muntrare av frukost!

I övrigt ska de pluggas och lagas bil idag. Jag hoppas intensivt att de går vägen eftersom bilen inte är min!

Har ni haft olyckor på senast? :)


Kommentarer
Sassäh ᵔᴥᵔ

Godkväll kära du! :) Hoppas du har haft en underbar tisdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-13 @ 21:39:17
URL: http://nojjz.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej :D



Inga olyckor här inte...



Vad pysslar du med då?

2012-03-14 @ 21:26:02
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0