4 Maj


Allison Harvard - Top model all star

Fredag!! Jag är så otroligt glad över att de är helg redan. Inte en massa skoldagar som ska fyllas utan mer ledighet till vänner och annat umgänge! WOOP WOOP!

Hur som helst hade jag glömt ladda kameran till Valborg så blev inga bilder. Alls. Jag är så otroligt smart! Firade iaf i ett studenttåg och sedan med en väldigt trevlig grillfest :)

Idag tror jag att jag övertala mig själv till Ikea, en kik i kappahl och fylla på kylskåpet innan spinningen vid fem :) Så grymt taggad! Kom två minuter för sent i onsdags så idag jävlar! Efter de blire film med ett par fina, lika roligt de!

Vad gör ni i helgen? :)


Kommentarer
Liborius

låter ju som en toppen helg:) jag har pluggat, firat min bror som fyller 20 och varit på en utflyttningsfest:)

2012-05-06 @ 12:13:44
URL: http://liborius.devote.se
Liborius

ville bara meddela att svaren från frågestunden nu finns uppe, om du hade missat det:) valde att inte svara på alla frågorna så håll tummarna på att din fråga är med<3

2012-05-06 @ 16:29:12
URL: http://liborius.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0