12 April

Har varit mycket i helgen så därför det varit tyst här.

Men de ska jag försöka ändra på i veckan :)

Idag har det varit skola som slutade med brandlarm, tydligen brann det på en toa. Mystiskt. När jag kom hem åt jag snabbt innan jag och Ika susade iväg på en cykeltur med en massa backar ^^ Mycket skönt får jag säga, fast jag har både skrattat och kisat så mycket idag att jag har ont i kinderna nu :p

Men imon blir det mer sol och mer skratt plus att jag ska försöka få ett tal att fungera.

Högskoleprovet gick sådär men det gick. Så vi får se. Men får trösta mig med shopping till helgen i stället, denna gång i Borås :) hihi!

Vad gör ni i veckan?



Kommentarer
Erika

Jag vill också shoppa!

2010-04-12 @ 20:34:11
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Pernilla

Som det ser ut ska jag till Kalmar o shoppa imorgon..måste ju fira 20 års dagen på nåt sett :)

2010-04-12 @ 21:52:53
URL: http://www.frökengalne.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0