4 September

Crazy night säger jag bara.... Oskar Linnros ägde scenen och mitt hjärta, trots den där vodkan som susade i systemet (A)

Nåväl det var en kanonkväll även om förfesten var lite trölig. Det får man ta för sen var det ännu en kick-ass kväll med SVIK. Nollning kan ju vara riktigt roligt om man vill :) Fast idag tror jag faktiskt att jag stannar hemma. Orkar inte släpa mig ut även om det säkert blir skitkul... Kroppen gör ont :p Efter allt dansande har jag ont i vader och rygg. Trots mina platta skor! Jaja... de kommer ju fler nolle-dagar :D

Det bästa med igår var nog när Mange Smith skriker i micen att "Svik är i alla fall igång!". VI I SVIK som egentligen är en ganska liten och osynlig förening, blev sedda av en kändis... Höhö man får la vara lite stolt? ;)

Hade förresten tänkt lägga ut bilder... ett stort problem bara. Viruset har nått SD-porten så kommer inte åt bilderna, roligt va? :(

Vilken paj gillar ni bäst? :)


Kommentarer
therese

jag gillar mest blåbär :D och utan något allt, alltså bara pajen xd

själv då?



sv: tack :) jahaa :P då ska jag inte fråga mer om det någon gång :D

2010-09-04 @ 17:57:19
URL: http://allyouhavetoknow.blogg.se/
lovisa

sv: AHAHHA jaså?:D hur mår du idag dÅ?

2010-09-04 @ 17:59:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0