8 December


Det här med skor och mammalöften. Det är inte så lätt som det verkar ska ni veta!! (aka dumma rea!!)

Idag har den här tjejen varit på introkurs till en kul kurs. Helt otroligt, vi ska äntligen få göra något som vi kommer göra i framtiden! Suveränt! Sitter och läser en bok från boverket och den är faktiskt bra! Jag är nästintill taggad ju! :)

I övrigt har jag gjort misslyckat julgodis och tränat ett core pass :) Imon blir de föreläsning, balla ur på Ikea, städa och mysa med Elisabeth. Tycker det låter som en strålande fredag! :D

I morgon är de Anna-dagen, fler än jag som heter det i för- eller mellannamn? :)


Kommentarer
Elisabeth

Jag! Heter Anna Elisabeth :) Hörs och ses i morgon!

2011-12-08 @ 20:12:44
URL: http://www.dagenselisabeth.blogspot.com
STYLE CRUSH

sv: åh tack! den är så skön också!

2011-12-10 @ 08:15:10
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0