17 Oktober

Made by me of Bravo baby and bravo.
 
Efter en evighet med huvudet i böckerna och ute i skogen tänkte jag visa upp min senaste skapelse! En jordgubbsmössa till en mycket älskad flicka :)
 
I övrigt så går promenerandet upp och ner. Hade en elek punkt smärta senast jag gick så fick vila igår. Sitter fortfarande och funderar på om jag ska gå idag eller inte. Är inte världens mysigaste väder och kroppen är inte på topp men de brukar vara skönt så får klura på den.
 
Idag har jag tagit hand om kroppen. Tog ett bad vilket jag aldrig gör för att fylla på med inpackning och ansiktsmask. Efter de var jag hungrig så gjorde mat och diskade. Därefter insåg jag att jag borde börja med inlämningen men nej jag valde att rensa garderoben ist! Så nu sitter jag och funderar på promenaden för att skjuta lite till på skrivandet. Problemet är att jag inte hinner så många andra dagar mer än imon så filurar en och två gånger på den.
 
Har ni hunnit tröttna på hösten än? :)


Kommentarer
Liborius

så söt!

2012-10-22 @ 17:15:51
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0