2 Februari

http://knowyourmeme.com/memes/its-something
 
Det är 2014 och jag går en ny utbildning. Min blogg sover sött i sin vagga och jag funderar på att ta upp den på nytt men att då fokusera den på irritationer i trafiken då jag faktiskt ska bli trafiklärare om jag lyckas med mina mål. Samtidigt vill jag behålla vardagslunken så jag får tillägga ett kanske :)
 
Dagen har ägnats åt köksbestyr för att det är tråkigt att repetera. Först nu har jag börjat ta tag i det och läser igenom det som kommer på provet i morgon. Samtidigt som jag funderar på hur jag ska lägga upp första teorilektionen. Mycket att göra på kort tid men jag stormtrivs i alla fall med utbildningen!
 
Nu ska jag fortsätta med mina bestyr så får ni se om det blir någon förändring eller inte.
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack, vad snällt sagt :D

Gud så roligt att läsa att du trivs så bra med din utbildning :D

2014-02-03 @ 08:01:45
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0