14 Januari

weheartit.com
 
Min kropp och själ skriker efter sol. Den totala lyckan kom igår. I en hel minut innan molnen tog sig före solen, igen. Gråmulet, snö och minusgrader utlovas livligt och jag blir endast bittrare. I ett försök att muntra upp mig ska jag börja träna. Något jag brukar älska och eftersom promenader är så otroligt svårt när de är kallt att motivera mig till så blir de träningskort med pass. Tydligen ska jag på zumbapass på fredag... Ska se om jag lever efter det!
 
I övrigt så påbörjar jag snart min sista termin på samhällsplanerarprogrammet och känner mest panik inför sommaren. Det tillsammans med allt jag vill hinna och de faktum att bostäder är närmst ouppnåeligt!
 
Nä men jag är inte bitter. Bara fantastiskt januarisur! Min största glädje är vårmodet. Åh ljuva mode som fyller mitt sinne med färg! :)
 
Längtar ni efter vår? :)


Kommentarer
Helena

Äntligen en update :P Jag är också bitter och suktar efter sol.. Suck.. :P Saknar dig och Elisabeth :) Puss&Kram

2013-01-14 @ 15:23:20
URL: http://granris.wordpress.com
Liborius

åh jag vill ha vår nu!

2013-01-14 @ 20:55:48
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0