14 December

Mums vilken morgon ^^ Väckte Jerker vid elva och han var halvborta, den sötisen hade kört runt föräldrar och vänner under lördagen och var helt slut ^^ Så sött (A) Men iaf sen gick jag upp och såg den hemska spegelbilden, konstigt att speglen inte sprack...

Igår var vi i V-mo och då hittade jag ett par fin fina spännen i form av silvriga fjärilar som jag ska ha på nyår och ev. Tomte ^^ Dessutom stöter jag på min samhälls lärare precis när jag satt mig ner på Lindex, var riktigt trött då, och hon knäpper med fingrarna framför mig och säger Hej!, shit hon har ju sagt att mitt humör är en berg och dal bana vad ska hon nu tänka om mig? Tja vi pratar vidare och hmm jag tror jag klantade mig på något vis, nä jag VET! :O men de får gå som det går.

Mamma har köpt en budapest läng som vi ska äta hos mormor till fika idag men jag vet inte hur jag ska våga visa mig utanför dörren men det får gå. Idag med...

Men till min glädje är jag nästan klar med rapporten och dess presentation! Wiiie :D Dessutom ska jag och Stina ha föredrag om programmet i forsheda imon och till vår glädje får vi äta på Bambu oxå :D Riktig mat och ingen skolmat!!! JAY MEE!!! :D men iaf det är ju imon ;) Just idag ska jag göra klart allt... har iaf läst ut svenska boken :) fast den var bra sorglig :( Sedan smälter snön pga plus grader, skit oxå...

Mamma har äntligen bokat biobiljetter till "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen" på juldagen vid 16 så har man för mycket att göra den dagen :p haha Men det ska bli kul att få en betald bioupplevelse. :) haha fast det ska man inte säga till mamma för då kräver hon antagligen pengar för det... Hmm...

Men jag börjar allt längta rejält till julafton, rean och VM!!! Åh få min söta kamera och massa nya kläder och på det få åka och träffa alla härliga människor där :D

14 Dagar kvar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0