26 Juni

WIIIIIIIIIIE :)
Idag blev man väckt kl 7 med ett sött skratt... kl 8 blir man väckt igen o då är det ett asgarv ^^ fast väldigt söt röst iaf så vem bryr sig... Enda problemet är ju att man hör; GO MORRON GUSTAV! skoj jag tänker alltid på garfield då... Stor slö katt som älskar lasange typ som jag... ^^ så lite irriterande men det går la ^^
Så ska man jobba imon :) De är ganska kul när man kommer igång men man har lite ont i ryggen dock ^^ haha fast de är inte helt fel med en extra slant även om alla andras är större xD Men jag har det bra och alla är snälla o lagom knasiga så ;) haha 8 dagar kvar te 4 Juli då :) Längtar som tusan jag vill ju ha alla prylar xD haha nä ska man titta på reaper nu? Ja de ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0