13 November

Ynk, knarket verkar inte... Dumma mage o bekymmer... Kunde knappt spela på orkestern pga kramper.. Jaa va kul.. :(
Men min dag har för övrigt varit jätte bra :) Tyska med genomgång av text, samhäll och jag blev klar med frågorna och hann börja med nästa kapitel. Sedan var de svenska och då var det bara genomgång som gick fort. Lunch som var okej och sedan en snabb företagsekonomi lektion och efter det pratade jag och Birgitta inför mitt utvecklingssamtal och mamma hittade t.o.m. upp idag ^^ Stolt var hon de lovar jag, så vi hade samtal i hmm 40 min? ja ngt sånt sedan köpte jag o mamma lite fika och så började orkestern där vi oxå fick fika :) Så förutom magen har jag haft en toppen dag. Tills mobilen började strejka! Vad är det med Telia, jag har nät men ingenting fungerar! :( Jag vill ju kunna prata med Jerker...
Men i övrigt är jag ganska nöjd med dagen. Det är ju fredag imon :) de är ju bra. Då tänker jag iaf våldgästa Ika med en chipspåse och kräva att vi ska se P.S Jag älskar dig :D Ska bli så kul! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0