1 Oktober

Dagens väder: Regn
Dagens humör: Gnällande glad
Dagens hemska: Idiotisk idrottslärare
Dagens glädje: Jerker som gör mig glad på morgonen

Så som ni ser är min dag ännu en gång berg och dal bana. Börjar morgonen med att inte vilja gå till skolan men sen svarade Jerker fort så fick gnälla lite och sedan var jag glad igen :) Trots det usla regent så är jag positiv :) Är det inte sjukt ovanligt? Jag är ju alltid så negativ ;) men nähä ska vi vara riktigt trevliga idag då :) Jag ska simma idag men jag ahr en känsla av att jag inte kommer gå in för det ^^ Känner inte för det och måste börja med svenska analysen tills på fredag och efetrsom jag har orkester på torsdagen så försvinner en del tid så. Varför pratar jag ens om skolan?
Så idag blir de simning :) jaa sen vart de inte mer intressant xD haha nä tror jag ska prata med Jerker om han har tid med det, han verkar ju ha fullt upp med det mesta. Sen får jag prata med ika med :) alltid trevligt ^^ Men jag borde kanske ängna mig åt lektionen? kanske vore bra? jaa det gör jag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0