13 Oktober

Jag vill sova och glömma skolan en bra stund. Ytterligare ett prov innan lovet. Och ingen Jerker under det, dock alla helgona gudtjänst :) Sen får man se om någon vill ha någon kul kväll ^^
Igår vart jag väldigt känslig får jag säga, skumt faktiskt. Men som tur var slutade jag glad och det var det viktigaste. :)
Idag är världen grå och regning. Jag trivs, är på samma humör och min frisyr håller med så. Måste plugga, öva på oboen och hinna med stickcafét... Jag undrar just de jag... Får allt se om det går för export och import verkar väldigt komplicerat just nu, blev nästan rädd för böckerna. :p Matten lär ju gå bra eftersom det brukar göra det. Men E&I då? *panik*
Missade bussen i morse med vilket inte gjorde morgonen bättre, börja dagen med mormors gnäll är ingen superdag vill jag lova. Sackars morfar... Men men deras värld inte min. ^^ Mamma fyller år i mon... Jag har inte köpt en present... Får bli kramen iår igen... Får skärpa mig på julklappen ist. Brukar vara uppskattat iaf :) Nä ska nog börja jobba nu så jag får något gjort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0