23 Oktober

Jag har sovit åtta och en halv timme i natt och var ganska pigg tills jag var tvungen att gå... Då blev jag trött och tråkig igen :p fast lektionerna verkar gå snabbare än vanligt idag ^^ Det kan ju både vara positivt och negativt, för antingen får jag något gjort eller så tänker jag allt för mycket på annat. ^^ Har en känsla av att det är en mix, faktist för jag får massa gjort men jag tänker på mycket annat. Jag var för tröt för att simma särskilt långt igår och idag måste jag packa, väldigt tråkigt eftersom man aldrig får plats med någonting! Och jag vet inte om jag orkar med någon dramat.... De är stora och klumpiga och jag föredrar en sak att bära som sliter av min axel så jag kan klaga när jag kommer fram ;) haha Nä jag får se hur jag gör, måste ju få med allt till att börja med. ^^ Hungrig är jag med och magen kurrar i protest, är glad att det är en kort dag tyvärr är det ingen god lunch som vanligt. Men man ska hålla humöret uppe ändå. Men jag förstår inte vart denna veckan har tagit vägen. Jag åker för tusan imon och sedan är det lov. O.o skumt tycker jag allt. Idag är jag dessutom söt men med en förjävlig frisyr. Tyvärr... Men så är det ibland. Men jag är ju sån :p haha

Så nu har jag suttit och varit duktig i eh vad kan det vara? en timme? tja lr något sådant ^^ Har skrivit tyska uppsatsen och arbetat på orojektarbetet. Nej, det är inte så seriöst som det låter jag lovar er det. Jag läser mina favorit böcker, analyserar dem och skriver en uppsats med samma tema. Jag tror att det kan bli intresant. I alla fall för mig, funderar på att hitta lite om författaren för att få in mer i projektet. Men jag vet faktiskt inte. Det blir mycket jobb då eftersom jag vill ha med en annan sak om jag ska ha med det oxå. ^^

Däremot orkar jag inte skriva mer för att fanasin tryter. Så jag tänkte att jag skulle kolla bloggar, jaa det var ingen som uppdaterat. Dumma torsdag. Min kvälls er ju ljus ut... packa... plugga... Nä jag tror allt att det får bli ett långt samtal med Jerker i stället om han har tid ^^ mihihi :D Då slipper man lätt undan allt det jobbiga (A) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0