16 September

Jag tror min dumma förkylning börjar släppa :) Kunde både spela oboe och simma idag. Det gjorde i alla fall mig lycklig. Kanske kan överleva idrottsdagen imon med :) Kanske! Men det blir iaf  Wall-E imon :D den verkade vara så söt så jag kunde inte låta bli *rodnar* Hade en himla konstig dröm i morse... drömde att jag hade vaknat lite tidigt så gick upp o gjorde i ordning mig o så sen när jag var vid sminkningen så blundade jag och vaknade av väckarklockan... Dagen hade börjat JAY hela processen en gång till och nu försvann all tid fort.. men dagen gick bättre än väntat när jag väl slapp skolan :) men nu är jag för trött för att använda huvet. Måste dessutom läsa klart en skolbok så höres...


Kommentarer
Ika

Vi har wall-E här hemma, den är ubersöt :D

2008-09-16 @ 22:09:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0