Packning

har ni oxå problem med att behöva packa? Finns det något tråkigare än att behöva planera vad man behöver och hur stor väska man ska behöva. Jag blir helt matt av bara tanken, det är så mycket enklare att packa upp men att packa ner är hopplöst för mig. Jag fattar liksom inte knepet. Jag kan packa det är inte det men det är så otroligt ansträngande och massa tänkande. Usch och suck.

Nä en lösning vore bra. Typ den perfekta väskan för alla turer och plagg som funkar varje gång oxå bara köra på det. Inget tänkade bara göra :D Perfekt!

Jaa jag är lat!


Kommentarer
Kristin

sv: visst är den det =) Läste ut den på en dag haha.



Packa är extremt tråkigt.. För man vill ju packa ner tillräckligt så man har att välja på men ändå inte dra med sig för mycket.. Riktigt ansträngande för det stackars huvudet haha

2009-04-16 @ 10:19:43
URL: http://kikedo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0