15 December

Snön är kvar och jag har min biljett! Så nu är julen räddad ;)

Har miljoner saker att göra i skolan men dock så lockar inegn av dem. Möjligen religionen men jag har kört fast där oxå så det börjar bli körigt. Matteprovet som är på torsdag hade jag nästan glömt så kommer att få plugga som tusan imorgon och helst idag emn mycket som ska göras så jag vet inte. Känns jobbigt.

Så dagen till ära ska jag gå min skoldag, gå en promenad och plugga. Sedan blir det kören och då ska vi tydligen vara i smågrupper och min grupp ska sjunga himlen i min famn som bl.a Carola sjungit in på cd:en Jul i betlehem. Mys faktiskt :) Tyvärr är det på torsdag och jag kan bara hoppas att jag hinner. HOPPAS!

Nåväl när denna veckan är över är det lugnt. Nä just det sen kommer rea vs läger problemet. Och julen sen ja. Behöver städa mitt rum oxå. Sucka!

>Ciao!



Kommentarer
pelle

vad läser du för mattekurs du? :D hur som helst, det kommer gå fint på allt!

2009-12-15 @ 15:06:10
URL: http://pellespersonliga.se
Lorentzon

Sv: Jo men om till och med jag lyckas så måste ju alla också göra det. ;) ahahhaha :D

2009-12-15 @ 21:32:13
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0