16 December

Go morron!

Jag är trött som tusan, har en hel hög med skola på axlarna och tusen fritidssysslor att göra. Får man gå i idé till kvällen den 23? Vore skönt.

Försöker få någonting vettigt ur min religionsuppgift. Det går faktiskt ganska bra men just nu är det drygt. Behöver lite inspiration. Den sk vara klar imon kväll. Har case idag. Oväntat eller så har jag förträngt det. Suck. Sen har vi case på marknadsföring och matten imon ja. Bröl. Livet är hårt. Väldigt hårt.

Nåväl det roliga idag är att jag ska göra mozartkulor och öva på oboen. Det är faktiskt roligt. Dock ska jag slava framför matteboken sen så nja. SKolan förstör julstämningen just nu. På riktigt. Hua.

>Ciao!

Uppdatering! Religionen flyttat. JUL FRIDEN ÄR TILLBAKA!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

låt oss hoppas på en väldigt vääldigt snäll tomte i år =)

2009-12-16 @ 12:21:59
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0