3 December

Hade verkligen velat stanna längre i sängen imorse. Usch vad det var jobbigt att gå upp. Men nåväl upp kom jag ju och hela vägen till skolan ;)

Lånade mammas röda nagellack igår. Det var bra slajmigt och resultatet blev okej. Inte världsbra eftersom det var så konstig konsistens på det men röda naglar blev det iaf :)

Nu sitter jag med psykologin. Vill helst gråta. Ser ingen koppling någonstans och det verkar bara vara ett enda stort virrevarv av antagande. Nåväl godkänd blir jag även om jag gärna skulle vilja mer.

Ätit dagens choklad oxå ;) En liten lykta :)

>Ciao!


Kommentarer
Jennie

SV : tack . jag skriver om mina känslor . som jag känner mig just DÅ . det är skönt att få skriva av sig . jag ' tycker om ' att skriva . därför skaffade jag blogg ..

2009-12-03 @ 18:30:49
URL: http://arebeautiful.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0