3 Juni

Regnet är tillbaka men jag märker de knappt. Skönt att pollen lägger sig för min del ^^ Luften är dessutom kallare och friskare vilket faktiskt är skönt. Tyvärr är jag rätt trött så man är rätt seg. Dock fick man uppskattning från konfaföräldrarna igår, en hel kruka godis :D Jag blev riktigt lycklig ska ni veta :) Hade jag inte haft så bråttom att kolla vad den innehåll hade jag fotat det för de var riktigt fint :) kanske bli nypåfylld med foto ist så ni iaf får se skålen ;)

Så i eftermiddag ska jag inte göra någonting vilket jag har gjort till ett tillfälle att städa mitt rum. Golvet är hemskt för stunden så det är lika bra. Men man ska ju vara duktig ibland ^^

Nu är det bara en vecka kvar tills jag får åka till Per och jag längtar riktigt mycket efter det. Hoppas bara att de blir fint väder oxå så man kan njuta av det :) hihi!

Nä nu ska jag återgå till mitt arbete ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0