24 Mars

Jag är ju så duktig. Skulle plugga e o i igår, på allt. Jag lärde mig det klassen skrivit frågor på och gjorde sedan tyskan. Varför ersätter jag alltid tråkigt skolarbete med annat? Bara för att slippa plugga igår skrev jag nästan klart tyskauppsatsen och städade+dammsög hela mitt rum. Och jag känner mig ändå rätt lugn inför det hemska provet. Seriöst jag förstår inte varför jag ska kunna ett rembursärende. Ja det är viktigt om jag ska arbete med det eller driva ett företag men för tusan! Jag ogillar det starkt helt ärligt.

Men idag så vaknade man med snö, en stängd näsa, kvinnliga problem och nya linser. Jag vill hem. Men upp med humöret ska ju få skriva fingrarna av mig när jag kommer hem... Jippi! :'( Men blir jag klar nu slipper jag det nästa vecka :D Wiiie! Sen har vi svenska talet ja... Jay.... Stryp mig  jag har inte ens en student att se fram emot...

Men inte nu i helgen men därefter så ska jag få shoppa i Borås! Jag längtar som fan för då är jag ledig plus att Per ska komma under påsken :) Men sen behöver jag leta jobb med. Det kommer gå dåligt. Jag behöver både sponsor och jobb. Inser ni att konjunkturen suger?

Men idag ska vi ta efter Ika. Se dagen i ett positivt ljus. Ehm... positivt... DESPERATE :D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0