29 Mars



Så idag går vi in på sommartid. Känns helt underbart! Dessutom har jag haft en så makalöst bra dröm inatt att jag ahr lovat mig själv att bli klar med samhällen och börja läsa den sega svenska boken. I övrigt så var jag sjukt sur i går. Hittade de perfekta slapp byxorna på lindex oxå fanns de inte i min storlek >.< Så sur är jag. Får se om jag hinner titta efter dem i Gislaved på tisdag annars får de vänta tills på lördag.

I går kände jag mig också lite sorglig helt ärligt. Sitter hemma med ögon som har påsar på ögonlocken med mina kära föräldrar och tittar på babben o co under earth hour, dvs i ett svart hus. Dock kändes det bättre när filmen "Keeping mum" började på fyran. Då vart de inte lika sorgligt utan mest skönt.


Att vakna idag var helt otroligt. Solen lyste, jag hade drömt om Per och jag kände mig både pigg & glad. Så otroligt härligt. Idag ska jag försöka få så mycket som möjligt gjort så jag kan ta det lugnt i veckan för jag orkar inte stressa mer. Det är inte meningen att jag ska stressa som en tok. Så ska allt ta tag i det och sen är det ju änterligen lov om bara fem dagar. Dessutom är en av dem för mig en temadag så jag behöver knappt tänka den dagen :)

Så då kan jag se fram emot simning, oboespel, kören, shopping och Per en tid framöver. Låter hel bra enligt mig. :)

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0