4 September

Idag blåser och småregnar det. Vilket perfekt mysväder! Vill bara sätt mig på en buss för att åka till någon mysig och titta på film under en filt. Bussturen är endast för att de är mysigt när de regnar och jag lär inte få låna bilen :p haha Så idag har jag på mig höstfärger och känner mig riktigt superfin. Tänkte lägga in bild senare om jag hinner ^^

Slutar glädjande nog vid halv tre idag och vi har svenska efter maten. Yes det kan bli en bra dag :) Om det är uppehåll när jag kommer hem ska jag försöka gå en runda. Måste verkligen komma igång nu!

I övrigt så hoppas jag att det är bra med er alla!


Kommentarer
pelle

Det finns bättre än att åka buss i regnet. Får alltid lust att korka upp en termos O'boy eller något då. Men det skulle bli konstigt, då bussturerna jag åker är på höägt tio minuter. Alla pensionärer skulle bli arga och hosta i min kopp dessutom.



Det jag vill ha sagt var mest "hej"!



Hej!

2009-09-05 @ 11:01:15
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0