Tankar som slår mig

När jag mår dåligt över en skitsak och är förkyld kommer tårar i samma takt som näsan rinner. Inse hur vidrigt det är. Men iaf så känner jag VERKLIGEN för att bli frisk igen. Detta är ingen kul förkylning och det känns som någon gett mig en dålig spruta på fem ställen i mun och hals. Visst låter det roligt?

Men det viktigaste är att min hals känns som sandpapper. Te hjälper inte utan bränner bara min tunga. Jag är på ett riktigt tycka-synd-om-mig-själv-humör pga det. Fryser hela tiden och är på ett sjukt prathumör trots att jag inte bör prata. Mitt liv är så bra ibland... IBLAND!

Nåväl de positiva är att jag börjar sent imon och har bara tre lektioner var av två jag verkligen gillar. Så nu har jag varit optimistisk oxå. Kan jag inte åka till skolan imon blir de värre ^^ hehe

 (komiskt att de bara var manliga sjuklingar på google ;) )

>Natti natt och håll er undan min säng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0