16 December


HÄR SKÄNKER DU OCH FINNER WEBBLÄSAREN FÖR MUSIKEN!

Just nu sitter jag och njuter av P3s Musikhjälpen som iår ger insamlingen till alla flickor som borde få gå i skola :) Underbara 24/7 sändning!

I dag har jag för övrigt gjort julgodis med Elisabeth. De blev en hel radda med sorter och just nu är jag inte ett skit sugen på godis. Mycket ovanligt för mig kan jag lova... men gott blev de, särskilt hennes pepparkaksmuffins :)

Imon ska de skrivas på grupparbete och ev inköp till pepparkakshustävling på söndagen! Ska bli grymt kul och jag tänker satsa all in ska ni veta!! :D Awsome!

I övrigt så har de väl inte hänt så mycket. Har haft för mycket skola denna veckan ^^ Inte lätt då :)

Har ni några planer för fjärde advent på söndag? :)


Kommentarer
Ulrika Sandström

Haha, eller hur. Skrattar fortfarande då jag läser det! x)

2011-12-17 @ 13:23:41
URL: http://usandstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0