11 Februari


google.se

Jag har fastnat i en six feet under koma. Är helt fascinerad av serien och tillsammans med förkylningen är det nog bra eftersom att gå i trappor får mig at hosta. Igår kunde jag knappt ligga ner utan att hosta så jag hoppas att det blir bättre snart.

Idag hade jag tänkt att baka och städa. Dessutom är de ju mello ikväll och jag ser faktiskt fram emot att se de. Främst för att Helena Bergström är med i årets upplaga, genialiskt! För den som undrar så ska jag baka maränger och morotskaka hade jag tänkt. Har varit sugen på morotskaka ett tag nu :)

Ska ni se kvällens melodifestival? :)



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Klart jag ska, det blir första året jag ser det :D



sv: Tack för att du lämnade kommentar på inlägget om provokation och irriterande töntiga kommentarer. Jag blir inte ledsen av det folk skriver, jag blir ledsen över ATT de skriver. Det är så lätt att gömma sig bakom en datorskärm, och det suger. Det behövs lite mer medmänsklighet i cybervärlden!

2012-02-11 @ 18:53:05
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

Vem hejade du på?

2012-02-12 @ 13:24:07
URL: http://lorissalovebomb.se
anna

jag fick biljetter från jobbet så vi var faktiskt i scandinavium och såg festivalen live, riktigt kul! :)

2012-02-12 @ 18:12:15
URL: http://addspirit.blogg.se/
Elin

Älskar också att Helena är med, varför har hon inte varit det innan?!

2012-02-13 @ 09:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0