12 Januari



Det bästa med texten ovan är att jag funnit fyra som passar strålande in i småland plus en här i Karlstad :)

I dag så sitter vi åter med grupparbete men idag står även core på schemat klockan 16.15. Det ser jag fram emot :) Ska bli grymt kul! :D

I övrigt så hade jag en sån där usel morgon och ville helst inte sprida det vilket gjort mig aningens osocial ^^ Men bättre det än att sprida dynga! Eller vad säger ni?

Sitter även och funderar på vad jag vill ha för kläder i vår och om jag inte lika gärna kan tvinga mig själv att gå tillbaka till vettig storlek och använda det jag har. Problemet är att skolan tar upp så fånigt mycket tid vissa dagar att det verkar omöjligt. Men ska kämpa!

Har ni några mål för våren? :)


Kommentarer
Elin

Låter riktigt bra Fia! Heja :)

2012-01-12 @ 18:27:20
Alexa

mitt mål med våren är att ta mig levande ur allt plugg och sedan spendera världens bästa sommar hemma i sverige! :)

2012-01-12 @ 18:43:13
URL: http://alexitas.com
LORISSA LOVEBOMB

Det beror på när man anser att våren börjar. Men mina mål överlag är att bli frisk och snygg och glad :D

2012-01-12 @ 19:24:24
URL: http://lorissalovebomb.se
Nathalie

jag har massa mål men har inte fått ner dom på papper än..brukar alltid skriva upp dom i en speciell bok:)



hissar eller dissar du mina nymålade naglar?<3

2012-01-13 @ 08:35:54
URL: http://liborius.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0